Kontakt

Start 9 Kontakt

5 + 5 =

Adres

ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 31A

37-600 Lubaczów

Telefon

16 6320 90 95

E-mail

obsluga [at] spp.lubaczow.pl

Nr konta bankowego

06 9101 0003 2001 0011 8125 0001 służący do wpłaty opłaty dodatkowej za parkowanie bez wniesionej opłaty;

Gotowy druk wpłaty gotówkowej

FAQ

Zadaj pytanie

obsluga [at] spp.lubaczow.pl

Na podstawie jakich przepisów działa strefa SPP w Lubaczowie?

Strefa Płatnego Parkowania działa na podstawie:

Gdzie dokładnie znajdują się parkomaty?

Wykaz parkomatów znajduje się na tej stronie.

Kto jest upoważniony do kontroli samochodów zaparkowanych w SPP?

Osobami upoważnionymi do kontroli wnoszenia opłat są Kontrolerzy SPP.

Czy w parkomatach można płacić kartą płatniczą lub zbliżeniowo?

W parkomatach przy ul. Legionów i Józefa Piłsudskiego można dokonać wyłącznie bilonem (monetami) w nominałach 10 gr., 20 gr., 50 gr., 1 zł, 2 zł, i 5 zł. Należy również pamiętać, że parkomaty nie wydają reszty.

W parkomatach przy ul. Rynek można dokonać płatności bezgotówkowo oraz bilonem (monetami) w nominałach 10 gr., 20 gr., 50 gr., 1 zł, 2 zł, i 5 zł. Należy również pamiętać, że parkomaty nie wydają reszty.

Dlaczego w parkomatach nie można płacić banknotami?

Parkomaty nie przyjmują banknotów. Chcąc kupić bilet najlepiej mieć wyliczoną kwotę, bo urządzenia nie wydają reszty i przyjmują tylko monety o nominałach 10 gr, 20 gr, 50 gr, 1 zł, 2 zł, 5 zł.

Kiedy i o jakie ulice będzie rozbudowywana strefa płatnego parkowania?

Decyzja o rozbudowie istniejących stref oraz utworzeniu nowych stref podejmowana jest przez Radnych Rady Miejskiej.

Lokalizacje parkomatów ustalane są przez służby techniczne MZGKiM i podyktowane są wymaganiami technicznymi samych parkomatów.

 

W jakich miejscach można opłacać abonament parkingowy?
Czy można dokonać zamówienia abonamentu przez internet?

Obecnie nie można dokonać zakupu abonamentu przez Internet, jednak mamy nadzieję, że w przyszłości uda nam się uruchomić taką usługę.

 

 

Czy można wykupić sobie miejsce parkingowe na wyłączność?

Nie, w ramach strefy płatnego parkowania nie ma możliwości wykupienia stałego (zarezerwowanego) miejsca parkowania.

 

 

Czy do zakupu abonamentu potrzebne są jakieś dokumenty?

Chcąc kupić abonament warto mieć przy sobie dowód rejestracyjny samochodu, do wypełnienia wniosku potrzebny jest numer rejestracyjny pojazdu. Wzór wniosku można pobrać klikając w ten link, można też pobrać aktywny formularz do wypełnienia na komputerze.

Dlaczego nie można dokonać opłacenia abonamentu w kasie Urzędu Miejskiego?

Zarówno abonamentu jak i biletów nie można kupić w kasie Urzędu Miejskiego. Jest to podyktowane przeszkodami organizacyjnymi.

Jaka jest pojemność poszczególnych płatnych parkingów?
Parking przy ul. Legionów obejmujący strefę A ma pojemność: 15 miejsc parkingowych + dwa miejsca 
Parking przy ul. Józefa Piłsudskiego obejmujący strefę B ma pojemność: 27 miejsc parkingowych + dwa miejsca
Parking przy ul. Rynek obejmujący strefę LU ma pojemność: 72 miejsca parkingowych + cztery miejsca

6 miejsc dla pojazdów zaopatrzenia na czas rozładunku (niepłatne);

3 miejsca niepłatne przed Urzędem Miasta 1 dla samochodu służbowego;

2 dla pojazdów za zezwoleniem zarządcy drogi;

1 miejsce parkingowe TAXI ( niepłatne);

W jaki sposób można składać skargi na działanie strefy lub odwołania od wezwania do opłaty?

Uwagi oraz skargi na działanie strefy lub jej organizację, można składać elektronicznie, pisemnie lub osobiście do Biura Obsługi SPP w Lubaczowie.

Czy muszę płacić za postój jeżeli parkometr w strefie nie działa?

TAK, w przypadku parkowania w strefie płatnego parkowania, opłacenie parkowania jest niezbędne. Wykaz parkomatów znajduje się na tej stronie.

Czy dostawcy towaru na czas załadunku i wyładunku towaru i kurierzy podczas pracy zwolnieni są z opłat w strefie?

Tak, UCHWAŁA NR 462/XLVII/2018 Rady Miejskiej w Lubaczowie z dnia 22 marca 2018r. zwalnia dostawców na czas załadunku i wyładunku towaru oraz kurierów podczas pracy z opłat w strefie.

Czy można złożyć dokumenty potrzebne do wykupienia abonamentu w Biurze Obsługi Mieszkańców?

W Biurze Obsługi Mieszkańców można złożyć dokumenty potrzebne do wykupienia abonamentu, jednak wydłuży to proces administracyjny, co wiąże się z późniejszym terminem otrzymania abonamentu.